Dianasilver.hu Webáruház

Általános Szerződési Feltételek

Bevezető

Tisztelt Leendő Ügyfelünk!

Kérjük, figyelmesen elolvasni szíveskedjék jelen Általános Szerződési Feltételeket, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni webáruházunknak! Felhívjuk figyelmét arra, hogy abban az esetben szíveskedjék igénybe venni szolgáltatásainkat, amennyiben annak minden pontját elfogadta, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve!

Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: „ÁSZF”) kiterjed a Diana Silver Korlátolt Felelősségű Társaság (székhelye 1089 Budapest, Gaál Mózes utca 5-7. Fsz. 29. ajtó.; cégjegyzékszáma: 01-09-344170) mint Eladó (a továbbiakban: „Eladó”) által nyújtott, https://dianasilver.hu oldalon elérhető szolgáltatásokra terjed ki, meghatározza a felek között létrejövő szerződés megkötésének rendjét, az adásvétel tartalmát, a  szolgáltatásokat igénybe vevő felhasználó (továbbiakban: felhasználó/megrendelő/vevő), valamint Eladó jogait és kötelezettségeit, valamint a szerződés módosításának feltételeit illetve megszűnésének, megszüntetésének eseteit.

A weboldal működésével, megrendelési, folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken (II. pont) rendelkezésére állunk.

  1. ÁSZF hatálya, nyelve, irányadó jog

    1. Jelen ÁSZF hatálya a Szolgáltató weblapján (https://dianasilver.hu) és aldomainjein történő jogviszonyokra terjed ki. Jelen ÁSZF folyamatosan elérhető és letölthető a következő weboldalról: https://dianalsilver.hu/aszf

    1. Fogyasztónak minősül a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (továbbiakban: „Ptk.”) alapján a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy. Jelen ÁSZF az Eladó és fogyasztó vevő között létrejövő szerződésre vonatkozó szabályokat tartalmazza.

    1. Jelen ÁSZF alapján létrejött szerződés kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek és magatartási kódexre nem utal. Jelen ÁSZF magyar nyelven jön létre, arra a magyar jog szabályai az irányadók.

    1. Jelen ÁSZF 2025. február 1. napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad. Eladó jogosult egyoldalúan módosítani a Szabályzatot. A módosított ÁSZF-et a Szolgáltató a hatályba lépése napján a weboldalon közzéteszi.

    1. Felhasználók a weboldal használatával elfogadják, hogy rájuk nézve a weboldal használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás automatikusan érvényes.

  1. Szolgáltató: Üzemeltetői adatok – Céginformációk

A www.dianasilver.hu online áruházat a Diana Silver Korlátolt Felelősségű Társaság (továbbiakban: „Diana Silver Kft.”, vagy „Szolgáltató”) üzemelteti.

Cégnév: Diana Silver Korlátolt Felelősségű Társaság (továbbiakban: „Diana Silver Kft.”)

Székhely: 1089 Budapest, Gaál Mózes utca 5-7. Fsz. 29. ajtó Képviseli: Varga Diána ügyvezető

Adószám: 26775430-2-42

Közösségi adószám: HU26775430

Cégjegyzékszám: Cg.01-09-344170

Céget nyilvántartó cégbíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága

Szerződés nyelve: magyar

Ügyfélszolgálat, kapcsolattartó személy neve: Varga Diána

A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési cím: info@dianasilver.hu

Bankszámla adatok

Számlavezető bank: OTP BANK NYRT. (8100 Várpalota, Újlaki utca 2.)

Bankszámla tulajdonosa: Diana Silver Kft.

Bankszámlaszám:11748076-25511583-00000000

Külföldről történő utalás esetén:

IBAN: HU31 1174 8076 2551 1583 0000 0000

SWIFT kód : OTPVHUHB

BANK székhelye: 1051 Budapest, Nádor u.16.

Telefonos elérhetőség: +36 30 150 5266

Tárhely szolgáltató és elérhetősége: Rackhost Zrt.

székhelye: 6722 Szeged, Tisza Lajos körút 41.

https://www.rackhost.hu/

  1. A szerződés tárgya, a szolgáltatás igénybevétele

    1. Webáruházunkból történő vásárlás folytán a távollévők között kötött szerződés a Diana Silver Kft., mint eladó és a Megrendelő/Fogyasztó, mint vevő között jön létre a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet szerint.

A távollévők között kötött szerződés olyan fogyasztói szerződés, amelyet a szerződés szerinti termék vagy szolgáltatás nyújtására szervezett távértékesítési rendszer keretében a felek egyidejű fizikai jelenléte nélkül úgy kötnek meg, hogy a szerződés megkötése érdekében a szerződő felek kizárólag távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszközt alkalmaznak.

    1. A távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszköz: olyan eszköz, amely alkalmas a felek távollétében – szerződés megkötése érdekében – szerződési nyilatkozat megtételére. Ilyen eszköz különösen a címzett vagy a címzés nélküli nyomtatvány, a szabványlevél, a sajtótermékben közzétett hirdetés megrendelőlappal, a katalógus, a telefon, a telefax és az internetes hozzáférést biztosító eszköz.

A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó szerződések nem minősülnek írásba foglalt szerződéseknek.

    1. A rendelés elfogadásához a Megrendelő azon adatai szükségesek, amelyeket a weblap megrendelő oldalain talál. Hiányosan vagy pontatlanul megadott adatok esetén a rendelést Eladónak nem áll módjában elfogadni, illetve az ebből származó következményekért az Eladó felelősség nem terheli.

Megrendelőnek a megrendelés során a megrendelés véglegesítése előtt folyamatosan lehetősége van az általa bevitt adatok módosítására. A Megrendelő felelőssége, hogy a megadott adatok pontosan kerüljenek bevitelre, tekintettel arra, hogy a megadott adatok alapján kerül számlázásra, illetve szállításra a Termék. Megrendelő a megrendelésével tudomásul veszi, hogy az Eladó jogosult a hibás adatbeviteléből, a pontatlanul megadott adatokból eredő minden kárát és költségét Megrendelőre hárítani. A rosszul megadott e-mail cím vagy a postafiókhoz tartozó tárhely telítettsége a visszaigazolás kézbesítésének hiányát eredményezheti és meggátolhatja a szerződés létrejöttét.

A vállalkozás nem követelhet a fogyasztótól ellenszolgáltatást, ha olyan árut értékesít vagy olyan szolgáltatást nyújt, amelyre nézve nem jött létre szerződés.

    1. A szerződés tárgya a webáruházban található, kosárba helyezhető bármely ékszer, kiegészítő (a továbbiakban: „Termék”). A Termékek azonosítására cikkszám szolgál. A forgalmazott termékek többségét a gyártó az Európai Unió területén kívül gyártja.

A Termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. A termékoldalon található adatok tájékoztató jellegűek! A képek esetenként illusztrációk, a színek nem mindig felelnek meg a valóságnak! Eladó megtesz mindent annak érdekében, hogy az oldalain megjelenő adatok, információk (termékek ára, elérhetősége, leírása stb.) a lehető legszélesebb körűek és a legpontosabbak legyenek. Az esetlegesen előforduló hibákért az Eladó felelősségére a 45/2014. (II.26.) Kormányrendeletben és a Ptk.-ban rögzített rendelkezések az irányadók. Eladó a nyilvánvaló elírásokért, a nyilvánvalóan hibás adatrögzítésből fakadó tévedésekért felelősséget nem vállal.

    1. A megrendelések leadása kizárólag elektronikus úton, interneten keresztül lehetséges a www.dianasilver.hu webcímen. Telefonon, faxon, e-mailen, levélben leadott rendeléseket a Szolgáltató nem fogad el.

    1. A digitális műszaki védelem A weboldalt kiszolgáló szerverek éves állása nagy adattartalom 99,9%-ot tesz ki. Az adatvesztés minimalizálása érdekében rendszeres biztonsági mentések készülnek, így műszaki probléma esetén az eredeti adattartalom visszaállítható. A weboldalon tárolt adatokat a Szolgáltató MySQL adatbázisban kezeli, megfelelő jogosultságkezeléssel és hozzáférés-szabályozással. Az érzékeny adatokat korszerű titkosítási eljárásokkal védjük, jelszavakat pedig erős kriptográfiai hash algoritmusokkal (pl. bcrypt, Argon2) és egyedi sózással tároljuk. Az adatok biztonságának és feldolgozási hatékonyságának növelése érdekében a szerverek hardveres titkosítási támogatást (pl. AES-NI) alkalmaznak.

  1. Árak

    1. A Termékek ára és egységára, továbbá a vásárlás során elérhető kedvezmények, megtakarítás mértéke az adott Termékek mellett a vonatkozó jogszabályi rendelkezéseknek megfelelően részletesen feltüntetésre kerülnek.

    1. A Termékek mellett feltüntetett ár a termék bruttó ára, amely forintban értendő. A Termékekre vonatkozóan fizetendő összegként megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt mindenkor hatályos mértékű általános forgalmi adót (jelenleg 27%). Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.

Az egyes Termékeknél megjelenített árak a házhozszállítás díját NEM tartalmazzák! A végösszeg a Termékek szállítási díját is magában foglaló ára.

    1. A Termék és a szállítási szolgáltatás végleges ára az az ár, amely a jóváhagyáskor a Termék megnevezése mellett, illetve, ami a visszaigazoló e-mailben szerepel. Amennyiben valamely rendelés vagy rendelések bármilyen okból módosításra, összevonásra kerülnek, a módosított rendelésre a módosítás időpontjában érvényes szállítási és fizetési kondíciók vonatkoznak.

    1. A Szolgáltató a webáruházban található Termékek vonatkozásában az árváltoztatás jogát fenntartja. A Szolgáltató fenntartja a jogot bármely akciójának külön értesítés nélküli visszavonására. A módosítások a weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lépnek hatályba azzal, hogy a módosítás a már leadott megrendeléseket nem érinti. Ezüstből készült ékszereink forintban megjelölt ára listaár, mely az arany/ezüst aktuális világpiaci árának és az euro árfolyamának ingadozásának függvényében változhat.

    1. Hibás ár: Technikai vagy egyéb hiba következtében előfordulhat, hogy a weboldalon hibás ár észlel meg. Ebben az esetben az Eladó nem köteles a terméket a hibás áron értékesíteni, és fenntartja a jogot a megrendelésre.

    2. Hibás áron ajánlattétel esetén a felek között nem jön létre szerződés. Ha a Megrendelő hibás áron ad le megrendelést, a rendszer automatikusan visszaigazolhatja, azonban ez nem tartozik az Eladó részéről az ajánlat elfogadására.

    3. Ha a Megrendelő hibás áron tett ajánlatot (megrendelést), az Eladó értesíti a helyes árról, és lehetőséget biztosít a megrendelés helyes áron történő megerősítésére. A Megrendelő nem köteles a helyes áron új ajánlatot tenni. Ha a Megrendelő nem fogadja el a helyes árat, a felek között nem jön létre szerződés, és az Eladó nem köteles terméket kiszállítani vagy átadni.

  1. A megrendelés

    1. Általános információk:

Vevő a megrendelést regisztrációval vagy anélkül is leadhatja.

Kérjük, ügyeljen arra, hogy adatait pontosan adja meg a számlázás, illetve a Termék kiszállítása érdekében.

A Megrendelő teljes körű felelősséggel tartozik minden olyan rendelésért, és egyéb tranzakcióért, amelynek során a jelszava felhasználásra került. Megrendelő kötelezettsége, hogy gondoskodjon jelszava megfelelő titokban tartásáról.

Amennyiben Vevő tudomást szerez arról, hogy a regisztráció során megadott jelszavához jogosulatlan harmadik személy hozzájuthatott, köteles haladéktalanul megváltoztatni jelszavát, ha pedig feltételezhető, hogy a harmadik személy a jelszó használatával bármilyen módon visszaél, köteles egyidejűleg értesíteni Eladót.

A megrendelést csak akkor tudjuk elfogadottnak tekinteni, illetve regisztrálni, ha a Megrendelő adatainak regisztrációjakor és a megrendelésekor az oldalon található mezőket maradéktalanul, valós adatokkal kitölti. Ennek elmulasztásából eredő károkért, illetve a folyamat közben felmerülő technikai problémákért Eladó, mint a webáruház üzemeltetője felelősséget nem vállal.

Az Akciós termékek kategóriában az áruházban vásárolható összes akciós termék megtalálható. Minden terméknél külön-külön szerepel az akció kezdeti és lejárati dátuma, vagy a kezdeti dátum és a készlet erejéig megjelölés. 

    1. Regisztráció: A Regisztrációra a Főoldalon található Belépés/ Regisztráció menüpont alatt, az ott található adatlap kitöltésével, vagy a fizetési folyamatba beágyazva kerülhet sor. A Regisztráció menüpont alatt egy valós e-mail cím, név és egy választott jelszó megadása szükséges. Az adatok megadását követően a Regisztráció létrejön, amiről a megadott e-mail címre visszaigazoló üzenetet küldünk. Vevő a Weboldalon történő regisztrációjával kijelenti, hogy jelen ÁSZF, és a Weboldalon közzétett Adatvédelmi nyilatkozat feltételeit megismerte és elfogadja, az Adatvédelmi nyilatkozatban foglalt adatkezelésekhez hozzájárul.

Eladót a Vevő által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. Eladót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha Vevő a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely nem az Eladónak felróható okból hozzáférhetővé válik. Eladó minden regisztrációt egy önálló személyként kezel. A korábban rögzített adatok megváltoztatására bejelentkezés után, a Személyes beállítások linkre kattintást követően elérhető Személyes adatok módosítása menüpontban van lehetőség, amely az aktív megrendelések adatait is érintheti. Szolgáltatót a regisztrált adatok ügyfél által történő megváltoztatásából eredő kárért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. Vevő az esetleges regisztrációval kapcsolatos adatváltozásait köteles az Eladónak bejelenteni, vagy pedig az adatmódosításokat személyes elvégezni.

    1. A megrendelés folyamata:

  1. Termék kiválasztása: Megrendelőnek lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. Megrendelő a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét.

  2. Kosárba helyezés: A megvásárolni kívánt Terméket helyezze a kosárba, a termék adatlapján rákattintva a „Kosárba” gombra.

  3. Kosár megtekintése: A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. A honlap használata során Vevő a honlap jobb oldali tetején található kosár ikonra kattintva bármikor ellenőrizheti a kosár tartalmát. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. Lehetősége van a kiválasztott termékeket eltávolítani a kosárból, illetve a termék darabszámát megváltoztatni. A „Frissítés” gomb megnyomását követően megjeleníti az Vevő által megváltoztatott adatoknak megfelelő információkat, ideértve a kosárba tett termékek árát is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt Termék darabszámát. A „törlés” gombra kattintva törölheti a kosár tartalmát. Amennyiben Vevő nem kíván további termékeket kiválasztani és a kosárba helyezni, úgy a „Pénztár” gomb lenyomásával folytathatja a vásárlást.

  4. Szállítási mód kiválasztása: Vevő kiválasztja a legkényelmesebb átvételi lehetőséget.

  5. Fizetési mód kiválasztása

  6. Szállítási / Számlázási, illetve a belépési adatok megadása /Amennyiben már regisztrálta magát akkor be tud lépni. A regisztrációt követően felhasználóként be tud lépni és azonnal el tudja küldeni megrendelését a szállítási és számlázási adatok megadása nélkül. Adatait elég egyszer megadnia, a későbbi vásárlások alkalmával ezt a lépést már nem kell elvégeznie.

  7. Az adatok megadását követően a „Megrendelés” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével. Az adatbeviteli hibák azonosítását és kijavítását megrendelésének elektronikus úton való elküldése előtt el tudja végezni (például Termék törlése, ár ellenőrzése). A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó megrendelések esetén Vevő minősül ajánlattevőnek, és a szerződés a Vevő által a honlapon keresztül tett ajánlatnak az Eladó által történő elfogadásával jön létre a jelen ÁSZF rendelkezései szerint. A „Megrendelés” gomb megnyomásával Vevő kifejezetten tudomásul veszi, hogy ajánlatát megtettnek kell tekinteni, és nyilatkozata – az Eladó jelen ÁSZF szerinti visszaigazolása esetén – fizetési kötelezettséget von maga után.

  8. A megrendelés elküldését követően haladéktalanul visszaigazolást kap rendelése (vételi ajánlata) elfogadásáról egy automatikus e-mailben, melyben szerepel minden, a rendeléssel kapcsolatos adat. Az ebben található rendelésszámra hivatkozva tud a rendeléssel kapcsolatban érdeklődni.

  9. Abban az esetben, ha Eladó nem igazolja vissza 48 órán belül a megrendelést, úgy Megrendelő mentesül az ajánlati kötöttség alól.

  10. A szolgáltató a tranzakcióval kapcsolatban a magyar törvényeknek mindenkor mindenben megfelelő ÁFA-s számlát állít ki. A számlát a szolgáltató elektronikus úton juttatja el a vásárló részére.

    1. Vevő jogosult a regisztrációját bármikor törölni. A regisztráció megszüntetésére az alábbi e-mail címre küldött szándéknyilatkozattal van lehetőség: info@dianasilver.hu . Ezen lehetősége abban az esetben áll fent, amennyiben folyamatban lévő megrendelése nincs regisztrálva.

Az üzenet megérkezését követően Eladó köteles haladéktalanul, de legkésőbb az ügyfélszolgálati időn belül gondoskodni a regisztráció törléséről. Az Vevő felhasználói adatai a törlést követően azonnal eltávolításra kerülnek a rendszerből; ez azonban nem érinti a már leadott rendelésekhez kapcsolódó adatok és dokumentumok megőrzését, nem eredményezi ezen adatok törlését. Az eltávolítás után az adatok visszaállítására többé nincs mód.

    1. Szolgáltató fenntartja a jogot arra nézve, hogy regisztrációt visszautasítson, ezzel megakadályozva bizonyos esetekben a webáruházban történő vásárlást. Ilyen eset lehet például, ha a vásárlónak már tartozása van a Szolgáltató felé.

    2. Webáruházunkban szereplő Termékek személyes átvétellel, illetve házhoz szállítással rendelhetők meg. Személyes átvétel címe: 1089 Budapest, Gaál Mózes utca 5-7. Fsz. 29. ajtó.

    3. A megrendelések feldolgozása: A megrendelések feldolgozása munkanapokon 8:00 óra 15:30 óra között történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is bármikor lehetőség van a megrendelés leadására, de amennyiben az a fenti időintervallum utáni történik, úgy annak feldolgozására csak az azt követő munkanapon kerül sor. Munkatársaink minden esetben e-mailen visszaigazolják, hogy webáruházunk mikor tudja teljesíteni a megrendelését. Abban az esetben, ha a Szolgáltató nem igazolja vissza 48 órán belül a megrendelést, úgy Vevő mentesül az ajánlati kötöttség alól.

Általános teljesítési határidő: a visszaigazolástól számított 1 munkanapon belül postára adásra kerül a megrendelt Termék, amennyiben rendelését munkanapokon 8:00 óra és 15:30 óra között leadja. Ha megrendelése munkaszüneti napokon, vagy a fenti időintervallumon kívül kerül leadásra, valamint, ha a termék a külső raktárból szállítható két munkanap a vállalt szállítási határidő, de a megrendelés leadásakor minden esetben láthatja a várható szállítási határidőt.

Részteljesítés szabályai: a megrendelésben foglaltak részben történő teljesítésére kizárólag a Megrendelő előzetes jóváhagyása alapján kerülhet sor, ha külső raktárból szállítható termékek vállalt szállítási határideje változna, arról minden esetben e-mailben tájékoztatást adunk.

    1. Az adásvételi szerződés alapján a Szolgáltató dolog tulajdonjogának átruházására, a Felhasználó a vételár megfizetésére és a dolog átvételére köteles.

    2. Ha az eladó vállalkozás és a vevő fogyasztó, és az eladó vállalja a dolog vevőhöz történő eljuttatását, a kárveszély akkor száll át a vevőre, amikor a vevő vagy az általa kijelölt harmadik személy birtokba veszi a dolgot. A kárveszély a fuvarozónak történő átadáskor átszáll a vevőre, ha a fuvarozót a vevő bízta meg, feltéve, hogy a fuvarozót nem az eladó ajánlotta.

    3. Ha az eladó vállalkozás és a vevő fogyasztó, a felek eltérő megállapodásának hiányában, az eladó a szerződés megkötését követően késedelem nélkül, de legkésőbb harminc napon belül köteles a vevő rendelkezésére bocsátani a dolgot.

    4. Eladó késedelme esetén Vevő jogosult póthatáridőt tűzni. Ha az eladó a póthatáridőn belül nem teljesít, a vevő jogosult a szerződéstől elállni.

    5. Vevő póthatáridő tűzése nélkül jogosult a szerződéstől elállni, amennyiben az Eladó a szerződés teljesítését megtagadta; vagy a szerződést a felek megállapodása szerint vagy a szolgáltatás felismerhető rendeltetésénél fogva a meghatározott teljesítési időben – és nem máskor – kellett volna teljesíteni.

    6. Ha Eladó a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Vevőt haladéktalanul tájékoztatni, valamint Vevő által fizetett összeget haladéktalanul visszatéríteni.

    7. Vevő az arra vonatkozó kérését, hogy Eladó a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés teljesítését már az elállási joga gyakorlására nyitva álló határidő lejárta előtt kezdje meg, köteles az Eladóval kifejezetten közölni. Ebben az esetben a Vevőnek nyilatkoznia kell annak tudomásulvételéről, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően nem gyakorolhatja az elállási jogát.

  1. A megrendelt termék fizetésének módja

6.1. Banki átutalás (Előre utalás)

A megrendelt termék(ek) ellenértékét előre utalással is kiegyenlítheti a Diana Silver Kft. részére.
Az utaláshoz szükséges adatok:

  • Kedvezményezett neve: Diana Silver Kft.

  • Bankszámlaszám (OTP Bank Nyrt.): 11748076-25511583-00000000

  • Közlemény: A rendelés azonosító száma (amelyet a visszaigazoló e-mail tartalmaz)

Nemzetközi utalás esetén

  • IBAN: HU31 1174 8076 2551 1583 0000 0000

  • SWIFT kód: OTPVHUHB

📌 Fontos:

  • Az utalást a megrendelést követően 7 naptári napon belül kell teljesíteni.

  • Amennyiben az összeg nem érkezik meg határidőn belül, a rendelést automatikusan töröljük, és erről értesítést küldünk.

  • A termékek kiszállítása az összeg bakszámlán történő jóváírása után történik.

  • Kérjük, vegye figyelembe, hogy a banki átutalások feldolgozása akár 1-3 munkanapot is igénybe vehet. A szállítás csak a teljes összeg bankszámlánkra történő beérkezése után indul.

 

6.2. Online fizetés SimplePay rendszerrel

Webáruházunkban SimplePay biztonságos online fizetési rendszeren keresztül is lehetősége van bankkártyás fizetésre.

A SimplePay a legmagasabb biztonsági előírásoknak megfelelően működik, és rendelkezik PCI DSS minősítéssel. A rendszer titkosított adatkapcsolaton keresztül biztosítja a gyors és biztonságos tranzakciókat.

Elfogadott fizetési módok:

Bankkártyás fizetés (Visa, MasterCard, Maestro)
Simple fiókkal történő gyors fizetés
Digitális pénztárcák (Apple Pay, Google Pay)

🔒 A SimplePay rendszer 24/7 rendelkezésre áll, így bármikor kényelmesen és biztonságosan intézheti vásárlását.

📌 Fizetési folyamat:

  1. A megrendelés véglegesítése után automatikusan átirányítjuk a SimplePay biztonságos fizetési oldalára.

  2. Adja meg a szükséges kártyaadatokat, vagy válassza a gyors fizetési opciókat (Simple fiók, Apple Pay, Google Pay).

  3. A sikeres tranzakcióról visszaigazolást kap, és a megrendelés feldolgozásra kerül.

Fontos: A SimplePay nem vállal felelősséget az esetleges műszaki fennakadásokért, de a lehető leghamarabb elhárítja azokat. Karbantartások és rendszerfrissítések esetén előfordulhat, hogy a szolgáltatás rövid időre nem elérhető.

 

  1. Szállítási és teljesítési feltételek

Webáruházunk a megvásárolt termékeket raktárkészlet függvényében, a rendeléskor feltüntetett határidőre szállítja le a VII. pontban írtaknak megfelelően.

Webáruházunk oldalain található termékek jellemzően raktáron vannak, az aktuális készletinformációk minden termék mellett megjelennek.

Amennyiben a megrendelés után mégis kiderül, hogy a termék nincs raktáron, webáruházunk haladéktalanul felveszi a Megrendelővel a kapcsolatot, és a megrendelés módosulhat, vagy az esetlegesen előre kifizetett összeget visszatérítjük legkésőbb a tájékoztatást követő 30 napon belül.

7.1. Szállítási módok

Webáruházunk minden megrendelését a Kvikk futárszolgálati rendszer kezeli, amely számos szállítási opciót kínál. A megrendelés véglegesítése előtt a rendszer pontosan megjeleníti az elérhető átvételi módokat és az aktuális szállítási költségeket.

🏠 Házhozszállítás

A csomagokat a Kvikk partnerei kézbesítik a Megrendelő által megadott címre. A házhozszállítás az alábbi szolgáltatók közreműködésével történik:

  • MPL (Magyar Posta) házhozszállítás

  • Express One házhozszállítás

  • Fáma Futár házhozszállítás

A kiszállítás munkanapokon történik 8:00 és 17:00 között. Sikertelen kézbesítés esetén a futár egy alkalommal ingyenesen újra megkísérli a kézbesítést. Ha a második kézbesítés is sikertelen, a csomagot visszaszállítják raktárunkba, és az újraküldés költsége a Megrendelőt terheli.

Házhozszállítás: 1-3 munkanap

Csomagautomata átvétel: 1-3 munkanap

Postán maradó átvétel: 2-5 munkanap

Személyes átvétel: előzetes egyeztetés után

📦 Csomagautomatás átvétel

A vásárlók kérhetik rendeléseiket csomagautomatába is, amelyeket az alábbi szolgáltatók biztosítanak:

  • MPL Csomagautomata

  • Foxpost csomagautomata

  • Packeta Z-Box

  • Express Alzabox

A csomag érkezéséről SMS és e-mail értesítést kap, és az adott szolgáltató szabályzata szerint 72 órán belül kell átvennie. A csomagautomaták listája és elhelyezkedése elérhető a szolgáltatók weboldalán:

🏤 Postán maradó átvétel és Postapontok

A rendeléseket kérheti személyes átvételre is postákra vagy átvevőpontokra.

  • MPL Postán maradó szolgáltatás – az ország bármelyik postahivatalába kérhető.

  • MPL Postapontok (pl. COOP, MOL kutak, egyéb átvételi pontok)

  • Express One OMV átvételi pontok

A postán maradó csomagok esetében a vásárló 5 munkanapon belül veheti át a rendelését, és személyazonosság igazolása szükséges.

🏢 Személyes átvétel

Elérhető előzetes egyeztetés után a webshopunk által megadott címen. A pontos átvételi helyről és időpontról e-mailben értesítjük a Megrendelőt.

 

📌 Fontos tudnivalók:

  • Minden futárszolgálat e-mailben vagy SMS-ben értesítést küld a csomag érkezéséről.

  • Az átvételi lehetőségek és díjak a rendelés leadása során pontosan megjelennek a webshopban.

  • Az aktuális díjszabásokról és elérhető szolgáltatókról további információ a Kvikk hivatalos támogatási oldalán található:
    🔗 Kvikk Szolgáltatók

 

A szállítás díjak a webshopon közzétett árakkal egyeznek meg.

  1. Elállási jog

    1. Elállási jog gyakorlásának menete

Az elállási jog és azokra vonatkozó, jelen pontban rögzített szabályok a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban Fogyasztó Vevő).

A terméknek, több termék szolgáltatásakor az utoljára szolgáltatott terméknek, több tételből vagy darabból álló áru esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak, ha az árut meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak a Fogyasztó Vevő vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy (14) napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni.

Fogyasztó Vevőt a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát.

Ha a Fogyasztó Vevő elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) a jelen ÁSZF 1. pontjában feltüntetett elérhetőségek igénybevételével az Eladó részére. Ebből a célból a Fogyasztó felhasználhatja a megrendelést visszaigazoló e-mailhez mellékelt elállási nyilatkozat – mintát is. A Fogyasztó Vevő határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát az Eladó részére.

A Fogyasztó Vevőt terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát az ÁSZF 8.1 pontban meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta.

Mindkét esetben Vevő e-mailben haladéktalanul visszaigazolja a Vevő elállási nyilatkozatának megérkezését.

Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a Fogyasztó Vevő az erre irányuló nyilatkozatát 14 naptári napon belül (akár a 14. naptári napon) elküldi az Eladónak.

Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mail vagy telefaxon keresztül történő értesítés esetén az e-mail illetve a fax küldésének idejét veszi figyelembe a Szolgáltató a határidő számítás szempontjából.

A Fogyasztó Vevő levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma.

A Fogyasztó Vevő elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Szolgáltató II. pontban feltüntetett címére indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni, illetve a vállalkozásnak vagy a vállalkozás által az áru átvételére meghatalmazott személynek átadni, kivéve, ha a vállalkozás vállalta, hogy az árut maga fuvarozza vissza. A határidő betartottnak minősül, ha a Fogyasztó a 14 napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja) a terméket.

A termék az Eladó címére történő visszaküldésének költsége a Fogyasztót terheli. A termék visszaküldésének költségének kívül az elállás kapcsán Vevőt semmilyen más költség nem terheli.

Ha a Fogyasztó Vevő eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó Vevő elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül az Eladó visszatéríti a Fogyasztó Vevő által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy a Fogyasztó Vevő az Eladó által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott. Eladó jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a Fogyasztó Vevő nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a Vevő a korábbi időpontot veszi figyelembe. Áru adásvételére irányuló szerződés esetén az Eladó mindaddig visszatarthatja az ellenszolgáltatást, amíg a Vevő fogyasztó az árut vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte; a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. Nem illeti meg a Eladót a visszatartás joga, ha vállalta, hogy az árut maga fuvarozza vissza.

A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz az eladó, kivéve, ha a Fogyasztó Vevőmás fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Vevőt semmilyen többletköltség nem terheli.

Vevő kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be. Nem felel a fogyasztó az értékcsökkenésért, ha az Eladó a 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet 11. § (1) bekezdésének i) pontjában előírt tájékoztatási kötelezettségének nem tett eleget.

    1. Vevőt nem illeti meg az elállási jog

Szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás maradéktalan teljesítése után azonban, azonban, ha szerződés fizetési kötelezettséget keletkeztet a fogyasztó számára, csak akkor, ha a teljesítés a fogyasztó kifejezett előzetes beleegyezésével és annak a fogyasztó általi tudomásulvételével kezdődött meg, hogy elveszíti elállási jogát, amint a vállalkozás maradéktalanul teljesítette a szerződést.

Olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac Eladó által nem befolyásolható, az elállási határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ.

Olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Fogyasztó Vevő utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állított elő az Eladó ,vagy olyan áru esetében, amelyet egyértelműen a Vevő személyére szabtak.

Romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző áru tekintetében.

Olyan zárt csomagolású áru tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza.

Olyan áru tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más áruval.

Olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke az Eladó által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor.

Olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél az Eladó a Fogyasztó Vevő kifejezett kérésére keresi fel a Vevőt sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából.

Lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a Fogyasztó Vevő a csomagolást felbontotta.

Hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével.

Nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében.

Lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás, személygépjármű kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki.

A nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha az Eladó a Fogyasztó Vevőt kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a Fogyasztó Vevő e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti elállási jogát.

  1. SZAVATOSSÁG – Hibás teljesítésért való felelősség

9.1. Kellékszavatosság

Vevő Eladó hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezéseinek megfelelően.

Fogyasztói szerződés esetén a Fogyasztónak minősülő Vevő az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait a Felhasználó érvényesíteni már nem tudja.

Nem a Fogyasztóval kötött szerződés esetén Vevő az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.

A Vevő – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

  1. Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha ezek közül a Vevő által választott igény teljesítése lehetetlen vagy az Eladó számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna.

A kijavítást vagy kicserélést – a dolog tulajdonságaira és Vevő által elvárható rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, a Vevő érdekeit kímélve kell elvégezni.

  1. Ha a kijavítást vagy a kicserélést a Vevő nem kérte, illetve nem kérhette, vagy Eladó a kijavítást vagy kicserélést nem vállalta vagy Eladó kijavítást vagy kicserélést – a dolog tulajdonságaira és a jogosult által elvárható rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül nem, a jogosult érdekeit kímélve nem tudja elvégezni, úgy Vevő úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát az Eladó költségére a Vevő is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

Választott kellékszavatossági jogáról Vevő egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Vevő viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra az Eladó adott okot.

Vevő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő (2) hónapon belül közölni.

Vevő közvetlenül Eladóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Vevő kellékszavatossági igénye a teljesítés időpontjától számított két év alatt évül el. Vevő kellékszavatossági jogait az ugyanabból a szerződésből eredő követeléssel szemben kifogásként akkor is érvényesítheti, ha a kellékszavatossági igény elévült.

A teljesítést (vagyis a kiszállítást, átvételt követő) követő hat hónapon belül felismert hiba esetén vélelmezni kell, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt, kivéve, ha e vélelem a hiba jellegével, vagy a termék természetével összeegyeztethetetlen. Az Eladó csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája Vevő részére történő átadást követően keletkezett. Ennek alapján az Eladó nem köteles Vevő kifogásának helyt adni, ha megfelelően bizonyítja, hogy a hiba oka, a termék nem rendeltetésszerű használatának következménye. A teljesítést követő hat hónap elteltével azonban a bizonyítási teher megfordul, vagyis vita esetén Vevőnek kell bizonyítania, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt.

A szavatossági kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek Eladót terhelik.

Ha a dolog meghibásodásában a Vevőt terhelő karbantartási kötelezettség elmulasztása is közrehatott, a szavatossági kötelezettség teljesítésével felmerült költségeket közrehatása arányában Vevő köteles viselni, ha a dolog karbantartására vonatkozó ismeretekkel rendelkezett, vagy ha Eladó e tekintetben tájékoztatási kötelezettségének eleget tett.

Vevő csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel.

9.2. Termékszavatosság

Termékszavatosság kizárólag ingó dolog (termék) hibája esetén merülhet fel. Ebben az esetben fogyasztónak minősülő a Vevő– választása szerint – a jelen ÁSZF 9.1. pontjában meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Termékszavatossági igényként a Vevő kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

A termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Vevő a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a Vevőfelelős. Termékszavatossági igényét a Vevő a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két (2) éven belül érvényesítheti. A kétéves határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

A Vevő a termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja.

A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Vevőnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét Vevő a gyártóval szemben érvényesítheti.

9.3. Jótállás

Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállással kapcsolatban az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet tartalmaz előírásokat. A rendelet (tárgyi) hatálya csakis az új, Magyarország területén kötött fogyasztói szerződés keretében értékesített és a rendelet mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik.

A kormányrendelet mellékletében felsorolt tartós fogyasztási cikkek tekintetében a kötelező jótállás 1 év, melynek kezdő időpontja a termék a Vevőnek történő átadásának a napja vagy ha az üzembe helyezést az Eladó, vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napja.

Eladó jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Ugyanazon hiba miatt Vevő kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, Vevőt a jótállásból fakadó jogok az 9.1. és a 9.2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

9.4. Szavatossági, jótállási igények érvényesítése

A szavatossági igényeit Vevő az alábbi elérhetőségeken érvényesítheti:

Cégnév: Diana Silver Korlátolt Felelősségű Társaság (továbbiakban: „Diana Silver Kft.”)

Székhely: 1089 Budapest, Gaál Mózes utca 5-7. Fsz. 29. ajtó

E-mail cím: info@dianasilver.hu

  1. JOGÉRVÉNYESÍTÉSI LEHETŐSÉGEK

10.1. Panaszügyintézés helye, ideje, módja

Vevő a termékkel vagy az Eladó tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

Cégnév: Diana Silver Korlátolt Felelősségű Társaság (továbbiakban: „Diana Silver Kft.”)

Székhely: 1089 Budapest, Gaál Mózes utca 5-7. Fsz. 29. ajtó

E-mail cím: info@dianasilver.hu

Eladó a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, a panasz jellegéből adódóan vagy ha a Vevő a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor Eladó a panaszról jegyzőkönyvet – melyet öt évig, a panaszra tett érdemi válaszával együtt – vesz fel.

Eladó a jegyzőkönyv egy példányát személyesen közölt (üzlethelyiségben) szóbeli panasz esetén helyben a Vevőnek átadni, vagy ha ez nem lehetséges, akkor az alább részletezett írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint köteles eljárni.

Eladó a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Vevőnek legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv másolati példányát.

Minden egyéb esetben Eladó az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el.

A telefonon, vagy más hírközlési eszköz segítségével rögzített panaszt Eladó egyedi azonosítóval látja el, mely a későbbiekben egyszerűsíti a panasz visszakeresését.

Eladó a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást jelenti.

A panasz elutasítása esetén az Eladó az elutasítás indokáról tájékoztatja Vevőt.

10.2. Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

Amennyiben Eladó és Vevő között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a Eladóval való tárgyalások során nem rendeződnek, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva Vevő számára:

  • Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál,

  • Békéltető testület eljárásának kezdeményezése (Eladó székhelye szerint illetékes Békéltető Testület elérhetőségeit fel kell tüntetni),

  • Bírósági eljárás kezdeményezése.

 

Amennyiben az Eladó és a fogyasztó Vevő között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a fogyasztó számára:

Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál. Amennyiben a fogyasztó vevő fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatokat a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes járási hivatalok látják el, ezek listája itt található: http://jarasinfo.gov.hu/

 

Bírósági eljárás. Ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint. A peres eljárást az illetékes és hatáskörrel rendelkező bíróságnál történő keresetlevél benyújtásával lehet megindítani.

Vevő Eladóval szemben fogyasztói panasszal élhet. Abban az esetben, ha Eladó a vevő fogyasztói panaszát elutasítja, úgy Vevő jogosult Vevő lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testülethez is fordulni: a békéltető testület eljárása megindításának feltétele, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással (Eladóval) közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését. Az eljárásra – a fogyasztó vevő erre irányuló kérelme alapján – az illetékes testület helyett a fogyasztó kérelmében megjelölt békéltető testület illetékes. 

Eladót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli. 

Ennek keretében fennáll a vállalkozásoknak a békéltető testület felhívására történő válaszirat megküldési kötelezettsége, továbbá kötelezettségként kerül rögzítésre a békéltető testület előtti megjelenési kötelezettség („meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételének biztosítása”).

Amennyiben a vállalkozás székhelye vagy telephelye nem a területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara szerinti megyébe van bejegyezve, a vállalkozás együttműködési kötelezettsége a fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.

 

A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a vállalkozás kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.

A békéltető testület eljárása a fogyasztó kérelmére indul. A kérelmet a békéltető testület elnökéhez kell írásban benyújtani: az írásbeliség követelményének levél, távirat, távgépíró vagy telefax útján, továbbá bármely egyéb olyan eszközzel is eleget lehet tenni, amely a címzett számára lehetővé teszi a neki címzett adatoknak az adat céljának megfelelő ideig történő tartós tárolását, és a tárolt adatok változatlan formában és tartalommal történő megjelenítését.

A kérelemnek tartalmaznia kell

  1. a fogyasztó nevét, lakóhelyét vagy tartózkodási helyét,

  2. a fogyasztói jogvitával érintett vállalkozás nevét, székhelyét vagy érintett telephelyét,

  3. ha a fogyasztó az illetékességet az illetékes békéltető testület helyett kérelmezett testület megjelölését,

  4. a fogyasztó álláspontjának rövid leírását, az azt alátámasztó tényeket és azok bizonyítékait,

  5. a fogyasztó nyilatkozatát arról, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelte a vitás ügy rendezését

  6. a fogyasztó nyilatkozatát arra nézve, hogy az ügyben más békéltető testület eljárását nem kezdeményezte, közvetítői eljárás nem indult, keresetlevél beadására, illetve fizetési meghagyás kibocsátása iránti kérelemelőterjesztésére nem került sor,

  7. a testület döntésére irányuló indítványt,

  8. a fogyasztó aláírását.

A kérelemhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak másolatát (kivonatát), amelynek tartalmára a vevő bizonyítékként hivatkozik, így különösen eladó írásbeli nyilatkozatát a panasz elutasításáról, ennek hiányában a fogyasztó rendelkezésére álló egyéb írásos bizonyítékot az előírt egyeztetés megkísérléséről.

Abban az esetben, ha vevő meghatalmazott útján jár el, a kérelemhez csatolni kell a meghatalmazást.

A békéltető testületek alávetési nyilatkozat nélkül is kötelezést tartalmazó határozatot hozhatnak a vállalkozásokkal szemben, ha a fogyasztói kérelem megalapozott és az érvényesíteni kívánt kárigény nem haladja meg a 200 ezer forintot.

A vállalkozást a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli, ennek keretében köteles a válasziratát megküldeni a békéltető testület számára. A fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról szóló, 2013. május 21-i 524/2013/EU európai parlamenti és tanácsi rendelet alkalmazásának kivételével a vállalkozás a meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételét biztosítani köteles. Az online meghallgatáson a vállalkozás egyezség létrehozására feljogosított képviselője köteles online részt venni. Ha a fogyasztó személyes meghallgatást kér, a vállalkozás egyezség létrehozására feljogosított képviselője köteles legalább online részt venni a meghallgatáson.

A fent meghatározott együttműködési kötelezettségét, valamint a A vállalkozás a határozattal jóváhagyott egyezség és a kötelezést tartalmazó határozat végrehajtásáról vagy az ajánlásban foglaltak követésének teljesítéséről történő tájékoztatási kötelezettségét megsértő vállalkozásról a békéltető testület értesíti a békéltető testület székhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatóságot. A Pest vármegye területén illetékes békéltető testület vonatkozásában a Pest vármegye területén illetékes fogyasztóvédelmi hatóságot kell értesíteni.

A tanács határozata, illetve ajánlása nem érinti a fogyasztónak azt a jogát, hogy igényét bírósági eljárás keretében érvényesítse.  

A fogyasztó a határozattal jóváhagyott egyezség és a kötelezést tartalmazó határozat végrehajtásának vagy az ajánlásban foglaltak követésének elmaradásáról köteles értesíteni a békéltető testületet a határozatban vagy ajánlásban foglalt határidő lejártát követő tizenöt napon belül.

A Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el: http://www.bekeltetes.hu

Budapesti Békéltető Testület

Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.

Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.

Telefonszáma: (1) 488-2131

Fax száma: (1) 488-2186

Név: Dr. Baranovszky György

E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu

www.bekeltet.hu

Online megkötött adásvételi vagy szolgáltatási szerződéssel kapcsolatos jogviták rendezése esetén felmerülő kérdésekkel forduljon ide bizalommal:

 

Magyar Online Vitarendezési Kapcsolattartó Pont

 E-mail: onlinevita@bkik.hu

Telefon: +36-1-488-2033                                                        

Online vitarendezési platform elérhetősége: http://ec.europa.eu/odr

 

Panasza esetén lehetősége van békéltető testülethez fordulni, melyek elérhetőségét itt találja:

 
Bács-Kiskun Vármegyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett szervezett Békéltető Testület

Címe: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.

Telefonszáma: (76) 501-525, (76) 501-500

Fax száma: (76) 501-538

E-mail: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu

honlap: www.bacsbekeltetes.hu

 

Baranya Vármegyei Békéltető Testület

Címe: 7625 Pécs, Majorossy Imre u. 36.

Levelezési címe: 7602 Pécs, Pf. 109.

Telefonszáma: (72) 507-154

Fax száma: (72) 507-152

E-mail cím: bekelteto@pbkik.hu;

 

Békés Vármegyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett szervezett Békéltető testület

Címe: 5601 Békéscsaba, Penza ltp. 5.

Telefonszáma: (66) 324-976, 446-354, 451-775

Fax száma: (66) 324-976

E-mail cím: bmkik@bmkik.hu;

 

Borsod-Abaúj-Zemplén Vármegyei Békéltető Testület

Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.

Telefonszáma: (46) 501-091, 501-870

Fax száma: (46) 501-099

E-mail: bekeltetes@bokik.hu

www.bekeltetes.borsodmegye.hu

 

Budapesti Békéltető Testület

Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.

Telefonszáma: (1) 488-2131

Fax száma: (1) 488-2186

E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu;

 

Csongrád-Csanád Vármegyei Békéltető Testület

Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.

Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék

Fax száma: (62) 426-149

E-mail cím: bekelteto.testulet@csmkik.hu;

 

Fejér Vármegyei Békéltető Testület

Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.

Telefonszáma: (22) 510-310

Fax száma: (22) 510-312

E-mail cím: fmkik@fmkik.hu;

 

Győr-Moson-Sopron Vármegyei Békéltető Testület

Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a.

Telefonszáma: (96) 520-202; 520-217

Fax száma: (96) 520-218

E-mail cím: bekeltetotestulet@gymskik.hu;

 

Hajdú-Bihar Vármegyei Békéltető Testület

Címe: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.

Telefonszáma: (52) 500-749

Fax száma: (52) 500-720

E-mail cím: info@hbkik.hu;

 

Heves Vármegyei Békéltető Testület

Címe: 3300 Eger, Faiskola út 15.

Levelezési címe: 3301 Eger, Pf. 440.

Telefonszáma: (36) 416-660/105 mellék

Fax száma: (36) 323-615

E-mail cím: tunde@hkik.hu;

 

Jász-Nagykun-Szolnok Vármegyei Békéltető Testület

Címe: 5000 Szolnok, Verseghy park 8.

Telefonszáma: (56) 510-610

Fax száma: (56) 370-005

E-mail cím: kamara@jnszmkik.hu;

 

Komárom-Esztergom Vármegyei Békéltető Testület

Címe: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.

Telefonszáma: (34) 513-010

Fax száma: (34) 316-259

E-mail cím: kemkik@kemkik.hu;

 

Nógrád Vármegyei Békéltető Testület

Címe: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/a

Telefonszám: (32) 520-860

Fax száma: (32) 520-862

E-mail cím: nkik@nkik.hu;

 

Pest Vármegyei Békéltető Testület

Címe: 1119 Budapest, Etele út 59-61. 2. em. 240.

Telefonszáma: (1)-269-0703

Fax száma: (1)-269-0703

E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu

Honlap cím: www.panaszrendezes.hu

 

Somogy Vármegyei Békéltető Testület

Címe: 7400 Kaposvár, Anna utca 6.

Telefonszáma: (82) 501-000

Fax száma: (82) 501-046

E-mail cím: skik@skik.hu;

 

Szabolcs-Szatmár-Bereg Vármegyei Békéltető Testület

Címe: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.

Telefonszáma: (42) 311-544, (42) 420-180

Fax száma: (42) 311-750

E-mail cím: bekelteto@szabkam.hu;

 

Tolna Vármegyei Békéltető Testület

Címe: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25.

Telefonszáma: (74) 411-661

Fax száma: (74) 411-456

E-mail cím: kamara@tmkik.hu;

 

Vas Vármegyei Békéltető Testület

Címe: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.

Telefonszáma: (94) 312-356

Fax száma: (94) 316-936

E-mail cím: pergel.bea@vmkik.hu

 

Veszprém Vármegyei Békéltető Testület

Címe: 8200 Veszprém, Budapest u. 3.

Telefonszáma: (88) 429-008

Fax száma: (88) 412-150

E-mail cím: vkik@veszpremikamara.hu

 

Zala Vármegyei Békéltető Testület

Címe: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi utca 24.

Telefonszáma: (92) 550-513

Fax száma: (92) 550-525

E-mail cím: zmbekelteto@zmkik.hu

 

  1. Adatkezelés, Adatvédelem

Webáruházunk látogatóinak a regisztráció folyamán meg kell adniuk személyes adataikat (név, cím, telefonszám, e-mail stb.). Webáruházunk használata során a részére rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli.

Részletes adatvédelmi tájékoztatónkat és az adatvédelmi nyilatkozatot itt találja, melynek elfogadása a rendelés és a regisztráció leadásának feltétele!

Eladóra kötelezőek az alábbi, adatkezeléssel kapcsolatos jogszabályok:

– a 2011. évi CXII. törvény – Az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról,

– az 1998. évi VI. törvény – Az egyének védelméről a személyes adatok gépi feldolgozása során (Strasbourg 1981. január 28.),

– 2001. évi CVIII. törvény (Az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről),

– 1997. évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről;

– 2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről;

– 2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről (PTK);

– 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról;

– 45/2014 (II.26) kormányrendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól;

– 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól

– 16/2011. sz. vélemény a viselkedésalapú online reklám bevált gyakorlatára vonatkozó EASA/IAB-ajánlásról

– A Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság ajánlása az előzetes tájékoztatás adatvédelmi követelményeiről

– AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS (EU) 2016/679 rendelete a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről (általános adatvédelmi rendelet) (EGT-vonatkozású szöveg)

A fogyasztó Vevő személyes adatainak kezelése tekintetében Eladó eleget tesz a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről (általános adatvédelmi rendelet) szóló, 2016. április 27-i (EU) 2016/679 parlamenti és tanácsi rendelet szerinti kötelezettségeinek.

A Megrendelő a megrendelés elküldésével a részére adott megfelelő tájékoztatás alapján kifejezetten hozzájárul ahhoz, hogy adatait Eladó. a vonatkozó jogszabályok keretein belül saját nyilvántartásába, kimutatásaiba felhasználja.

Webáruházunk böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítése statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb.).

A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezni a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. Az erre vonatkozó részletes szabályozást az Adatvédelmi Tájékoztatóban és Szabályzatban találhatja meg.

A megrendelés folyamán rögzített adatokat (név, e-mail cím, számlázási és szállítási cím,) Eladó a megrendelés teljesítéséhez, illetve a cégjegyzékszámot a kedvezmények mértékének megállapításához használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán magadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra.

Webáruházunk böngészése folyamán biztosított hírlevél feliratkozás során megadott adatokat Eladó bizalmasan kezeli, a leiratkozás lehetősége minden kiküldött hírlevél alján biztosított, továbbá kérhető a megadott elérhetőségek valamelyikén.

Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban info@dianasilver.hu e-mail címen. Ebben az esetben az Eladó a visszavonást követően a felhasználó részére több hírlevelet, illetőleg egyéb reklám levelet nem küld, továbbá törli a felhasználó adatait a hírlevélre feliratkozott felhasználók adati közül.

  1. Vis major

Egyik fél sem felel a Szerződésben foglalt kötelezettség teljesítéséért azon esetekben, amikor a felek érdekkörén kívül eső elháríthatatlan esemény merül fel. Ilyen körülménynek tekintendő például: természeti katasztrófa, tűz, áradás, hatóság rendelkezése, szükségállapot, lázadás, polgárháború, háború, sztrájk, tüntetés vagy hasonló munkabeszüntetés, közlekedési, illetve egyéb üzemzavarok, nyersanyaghiány.

Vis Major Esemény bekövetkezte esetén az érintett Fél köteles a másik Felet írásban értesíteni.

A teljesített szolgáltatások számlájának kiegyenlítése alól a Vis Major körbe tartozó események sem jelentenek mentességet.

  1. Felelősség

A webáruházban való vásárlás feltételezi a Megrendelő részéről az Internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra. Vevő a webáruház honlapot kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy az Eladó nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan, súlyos gondatlansággal, vagy bűncselekménnyel okozott, továbbá az életet, testi épséget, egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően. Eladó kizár minden felelősséget a honlap használói által tanúsított magatartásért és Vevő teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért.

A webáruház semmilyen módon nem felelős semmilyen alapon, semmilyen kárért, függetlenül attól, hogy direkt, vagy indirekt, amely a webáruházhoz való csatlakozás során vagy miatt következett be.

A Vevő felelőssége felmérni, hogy hogyan védheti meg a számítógépén tárolt adatait a behatolóktól. A webáruház nem vonható felelősségre semmilyen, harmadik személy által a Vevő rovására történt csalás miatt.

Vevő köteles gondoskodni arról, hogy a honlap használata során harmadik személyek jogait vagy a jogszabályokat sem közvetlenül, sem közvetett módon ne sértse.

Abban az esetben, ha Vevő bármilyen formában megsérti a szabályokat, az Eladó bármikor elutasíthatja a webáruházban történő megrendelés teljesítését, a Vevő regisztrációját törölheti.

 

Vevő által a honlap használata során esetlegesen elérhetővé tett tartalmat (például hozzászólás) az Eladójogosult, de nem köteles ellenőrizni, és a közzétett tartalmak tekintetében Eladó jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni és ezekért felelősséget nem vállal.

  1. Egyéb rendelkezések

A weboldal szerzői jogi védelem alatt áll, annak bármilyen része, így a képi és szöveges tartalmak is csak a webáruház üzemeltetőjének előzetes, írásos hozzájárulásával, és a forrás megjelölésével használhatók fel.

Jelen Általános Szerződési Feltételek a Szolgáltató által kibocsátott újabb Általános Szerződési Feltételek hatályba lépéséig marad érvényben.

Jelen ÁSZF-től történő bármely eltérés csak Megrendelő és a Szolgáltató által aláírt és jóváhagyott írásos formában érvényes. Írásbeli megállapodásnak számít a felek között levélben, vagy telefax, illetve elektronikus levelezés körében történt nyilatkozattétel is, ha azt a másik fél kifejezetten elfogadta. Az írásbeli nyilatkozatokat a másik fél Megrendelésben megadott címére, telefax számára vagy elektronikus levélcímére kell elküldeni.

Jelen ÁSZF csak a természetes személy fogyasztó webáruházunkban történő vásárlásait szabályozza. Olyan fogyasztóra, valamint gazdasági társaságra, illetve egyéni vállalkozóra és egyéb szervezetű megrendelőkre, akik gazdasági vagy szakmai tevékenységi körén belül eső célból köti meg a szerződést jelen ÁSZF nem vonatkozik.

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyv, a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény és az egyéb vonatkozó jogszabályok rendelkezései az irányadók.

Ha az ÁSZF valamely pontja jogilag hiányos vagy hatálytalan, attól még a szerződés további pontjai érvényben maradnak és a hatálytalan vagy hibás rész helyett az alkalmazandó rendelkezései érvényesek.

Az Eladónak nincs a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvény szerinti magatartási kódexe.

Webáruházunk oldalainak böngészésével, regisztrációjával, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja, és magára nézve kötelezőnek ismeri el a Diana Silver Kft. Webáruházára vonatkozó általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit.

Budapest, 2025. február. 01.

Diana Silver Korlátolt Felelősségű Társaság